středa 18. dubna 2012

Výběr oblečení pro jaro 2012

Připravila jsem pro vás pár novinek z internetových obchodů. Jak se vám líbí jarní kolekce? Letošní jaro a léto se (jak je vidno) potáhne ve znamení pastelových barev, krajky, přírodních materiálů a ženských tvarů.

Asos
Jejich jarní kolekce se mi líbí nejvíce ze všech internetových obchodů. Oceňuji, že pro léto zavedli i více modelů velikosti 4 (XXS). S nimi se objevuje I kolekce pro drobné postavy (PETITE).
Bílá sukně z kolekce PETITE.
materiál podobný neoprenu
40 EUR
Klasický příklad letošních jarních a letních trendů.
Bílé šaty se světle modrým páskem. V tomhle případě to Asos opravdu přehnal s cenou – 73 EUR.
Dlouhé pudrové šaty
63 EUR
Korzet
37 EUR
Mint šaty
60 EUR

Šaty se srdíčky a páskem
V růžové i modré barvě
30 EUR
Šaty s potiskem květin
33 EUR
moje absolutní favoritky :)
Roztomilé šatičky s potiskem “perníčků” z filmu Shrek :D
40 EUR
Nádherné rozevláté šaty
66 EUR

H&M
Už asi rok a půl můj nejoblíbenější kamenný obchod. Jejich nová bio kolekce (zapomněla jsem, jak se jmenuje) mě oslovila.
 Nejkrásnější (možná příliš dlouhé pro moji 160 cm postavu)
1300 Kč
Pudrové šaty z krajky
899 Kč (zase ty bio ceny)
Tak těmhle jsem podlehla :)
599 Kč
(slečna má moc přitažlivou mezeru mezi zuby :D)

ZARA
Jak tak koukám, kolekce jsou "na jedno brdo" ;)
krásné a vkusné šatičky
999 Kč
límečkové šaty :)
999 Kč
šaty se zajímavým řešením výstřihu
999 Kč

Orsay
 také jsem podlehla a doporučuji, moc příjemné
15 EUR
nádherné, ale bohužel mimo rozpočet :(
40 EUR
 další příklad omezených možností studentské peněženky 
40 EUR
Retro tílko
20 EUR

Snad se vám můj výběr bude líbit :)

Kiki :)














Žádné komentáře:

Okomentovat