neděle 15. dubna 2012

OOTD 8.4. - 15.4.

8.4.
Kamarádka sehnala lístky na první živý přenos Hlasu Československa. Ačkoliv jsem si myslela, že tyhle soutěže jsou už přežitek, příjemně mě to překvapilo. Soutěžící byli opravdu šikovní. Jelikož jsem před odchodem z domu přišla od přítele, kde jsem spala celé Velikonoce, neměla jsem čas vymýšlet složité outfity. Hodila jsem na sebe první věci, co mi padly do oka a šla. 
Tričko: Terranova (200 Kč)
Šaty: H&M (500 Kč)
Boty: Bellina (378 Kč)
Kabelka: Next (800 Kč)
Punčochy: internet (asi 150 Kč)

9.4.
Velikonoční pondělí - sváteční den. Na to, že bych se měla svátečně obléknout, nebo alespoň obout ("aby mě nepokakal beránek"), jsem to opravdu zanedbala. 
Šaty: H&M (900 Kč)
Kabelka: obchůdek ve Spálené ulici (600 Kč)
Boty: Deichmann (450 Kč)
Pásek: k šatům z New Yorker

10.4.
Další školácký outfit na jeden ze dvou dnů školy v tomhle týdnu. Ať žije maturita! (už vidím, jak to budu říkat příští rok :D)
Sukně: ZARA (400 Kč)
Tílko: New Yorker (120 Kč)
Svetr: Terranova (300 Kč)
Punčochy: v balení se žlutými (300 Kč)
Psaníčko: H&M (400 Kč)
Boty: Bellina (250 Kč)

11.4.
Netuším, co jsem měla na sobě :D

12.4.
Kvůli praktickým maturitám u nás ve škole jsme šli na přednášku Dr. Radima Uzla. Celý den bez přestání pršelo (dubnová klasika). Musela jsem si vzít kalhoty, ale lodičky nebyly nejšťastnější volba. 
Kalhoty: H&M (250 Kč)
Tílko: H&M (200 Kč)
Sako: H&M (600 Kč)
Psaníčko: H&M (400 Kč)
Boty: Bellina (250 Kč)

13.4.
V pátek jsme šli do kina. Už bylo líp, tak jsem si mohla vzít šatičky z "bio" kolekce od H&M. 
Šaty: H&M (600 Kč)
Svetr: Veromoda (600 Kč)
Psaníčko: H&M (400 Kč)
Boty: Bellina (250 Kč)

14.4.
Byl jeden z teplejších dnů, tak jsem si vzala své oblíbené námořnické šatičky a vyšla si s přítelem do centra Prahy. 
Šaty: e-bay (1600 Kč)
Kabelka: Tally Weijl (600 Kč)
Boty: Deichmann (450 Kč)

Kiki :)





Žádné komentáře:

Okomentovat