neděle 15. dubna 2012

OOTD 31.3. - 7.4.

31.3.
Poslední březnovou sobotu jsme s maminkou vyrazily na veletrh Interbeauty Prague. Jelikož si dělám vlastní gelové nehty a zajímám se i o líčení, chtěla jsem se poohlédnout po nějakém levnějším materiálku za veletržní ceny. Abych pravdu řekla, nebyla jsem moc nadšena, ceny gelů byly + - stejné jako v e-shopech. Z čeho jsem ale měla radost byl výběr. Od plastických sněhuláčků přes motýlky se štrasovými tykadly až po půl metru dlouhé umělé tipy :D. Některé stánky opravdu vypadaly jako kýč všech kýčů. Nicméně, potřebovala jsem něco pohodlného ale nápaditého na sebe. Vzala jsem tátovu starou košili a ustřihla z ní límeček, zbytek outfitu jsem doladila. (PS: tričko je ve skutečnosti tmavě červené)

Tričko: Terranova (150 Kč)
Kalhoty: H&M (250 Kč)
Psaníčko: H&M (400 Kč)
Boty: Bellina (250 Kč)
Svetřík: Terranova (200 Kč)

1.4.
A máme tu konečně duben! Na znamení odboje proti dlouhotrvající zimě jsem se navlékla do krajkovaných šatiček s nude podšívkou a doladila je doplňky ve stejné barvě.
Šaty:H&M (900 Kč)
Psaníčko: H&M (400 Kč)
Boty: Bellina (250 Kč)
Pásek: H&M (150 Kč)

2.4.
Koupila jsem si strašně (podle mého názoru) krásnou kabelku. Tohle jaro jsem se nějak dala na barvy, takže je zářivě žlutá :D
Šaty: H&M (500 Kč)
Pásek: k šatům z New Yorker
Boty: Bellina (256 Kč)
Kabelka: malý krámek ve Spálené ulici (600 Kč)

3.4.
Nikdy by mě nenapadlo, jak může jeden šáteček proměnit celý look. Tenhle jsem koupila za 100 Kč ve facebookovém obchůdku "Nákup/prodej". Určitě tam koukněte, někdy se tam dají najít super kousky.
Tílko: Tally Weijl (200 Kč)
Sukně: New Yorker (asi 350 Kč)
Punčochy: internet (asi 100 Kč)
Šáteček: Nákup/prodej (100 Kč)
Boty: Deichmann (450 Kč)
Kabelka: obchůdek ve Spálené ulici (600 Kč)

4.4.
Šaty: Orsay (600 Kč)

5.4.
Tričko: Terranova (200 Kč)
Boty: CCC (500 Kč)

6.4.


Košile: Ann Christie (250 Kč)

7.4.

Kikuse :)




Žádné komentáře:

Okomentovat