neděle 29. dubna 2012

OOTD 23.4. - 27.4.

23.4.
V sobotu jsem si koupila nové mint šatičky z H&M. Jediné, co mě na nich zaráží je tlustá látka, která nebude na letní měsíce asi příliš ideální (jestli se v naší krajině léta vůbec dočkáme).
Šaty: H&M (600 Kč - k dostání ještě v šedé s bílými puntíčky)
Náhrdelník: H&M (300 Kč)
Boty: dárek
Kabelka: Tally Weijl (700 Kč)

24.4.
Konečně jsem vytáhla své květované šaty z New Yorkeru (ne, nestydím se za to :D), které jsem tak dlouho sháněla v XS. Outfit není hotový, žluté boty uvízly někde v DHL krabici v Lipsku (sighs).
Šaty: New Yorker (700 Kč)
Sako: ZARA (1500 Kč)
Boty: Bellina (387 Kč)
Kabelka: obchůdek ve Spálené ulici (600 Kč)

25.4.
Chtěla jsem upotřebit také věci z minulého léta, proto jsem vytáhla H&M šortky, které jsem na podzim ulovila ve slevě za 200 Kč. 

Košile: Tally Weijl (400 Kč)
Šortky: H&M (200 Kč)
Boty: Aukro (135 Kč)

26.4.
Poslední dobou jsem si oblíbila vrstvení tílek přes šaty.

Tílko: Orsay (400 Kč)
Šaty: H&M (350 Kč)
Boty: Deichmann (450 Kč)

27.4.
Tohle je tak trochu imaginární OOTD. V pátek jsem totiž nebyla ve škole, ale ve čtvrtek jsem si pořídila dvoje šatičky. Víc o nich najdete po štítkem "úlovky".
Šaty: New Yorker (419 Kč)

Kiki :)

Žádné komentáře:

Okomentovat