neděle 15. dubna 2012

OOTD 15.3 - 22.3.

Dávat oblečení na blog každý den zvládne jenom šílenec, proto jsem se rozhodla dělat týdenní OOTD. 
Pomůže mi v tom jedna super iPhone aplikace - StyleBook. Stojí okolo 3 dolarů, ale je opravdu k nezaplacení. Každý, kdo má ve skříni víc než 5 věcí, by si ho měl povinně nainstalovat.
Kdo umí aspoň trochu anglicky, může si toho přečíst víc zde.

15.3. 
Nevím přesně proč, ale líbí se mi kombinování vzorů. Tenhle outfit jsem vymyslela narychlo ráno, protože jsem měla plnou hlavu maturitního plesu, který se konal ten den. Zařadila bych ho do kategorie retro. V poslední době jsem si hodně oblíbila vrstvení vršků přes šaty. Je to dobrá alternativa, když zrovna nemám tak barevnou sukni, jak bych potřebovala.
Šaty: H&M (249 Kč - kolekce summer 2011, ale tento rok je mají znovu)
Tílko: Tally Weijl (419 Kč)
Taška: Next (něco okolo 800 Kč)
Boty: Deichmann (450 Kč)
Náhrdelník: Terranova (150 Kč)

16.3.
Po plese bylo volno a jediný, k čemu jsme se s přítelem dokopali bylo vzít jeho auto a jet do Metropole Zličín na jídlo. Měla jsem nový šaty a proto jsem si je nutně musela vzít, i když byla zima (určitě to všichni znáte).

Šaty: Jennyfer (kolem 800 Kč)
Sako: H&M (600 Kč po slevě - spring 2011)
Kabelka: Mango (1200 Kč)
Boty: Deichmann (450 Kč)
Pásek: H&M (150 Kč)
Náhrdelník: zadarmo k žehličce na vlasy Remington :D

17.3.
Musím říct, že H&M se s jarní/letní kolekcí opravdu vytáhlo. Když pominu, že asi polovina je z organických materiálů a tím pádem 2x dražší, barvy a střihy jsou přesně podle mě. Protože nebylo nejtepleji, přidala jsem svoji posedlost - barevné punčocháče.
Šaty: H&M (900 Kč)
Kabelka: Tally Weijl (okolo 600 Kč - summer 2011)
Boty: Deichmann (450 Kč)
Punčochy: Orsay (v balení s modrými 400 Kč)
Pásek: H&M (150 Kč)

18.3.
V naději, že už bude opravdu teplo, jsem si pořídila několik pastelových kousků. Nejvíc ze všech mám radost z trička s límečkem. 

Tričko: Orsay (350 Kč)
Šortky: Tally Weijl (600 Kč - summer 2011)
Boty: Deichmann (450 Kč)
Kabelka: Tally Weijl (okolo 600 kč - summer 2011)

19.3.
Pršelo. Nesnáším cestu do školy, když prší. Musela jsem si vzít kalhoty, který na mně poslední dobou uvidíte asi jenom zřídka. Strčila jsem do nich takovou tu divnou kalhotko-košili, ale fungovalo to. Nikde nic nelezlo a bylo mi teplo :D
Košile: Terranova (200 Kč)
Kalhoty: H&M (250 Kč)
Kabelka: Next (okolo 800 Kč)
Boty: Bellina (378 Kč)
Náhrdelník: Terranova (150 Kč)

20.3.
Holku v sobě opravdu nezapřu. V outfitu jako je tenhle se cítím prostě nejlíp. Je mi úplně jedno, jestli mě někde řeže páseček od bot nebo padaj šaty, jsem to já ;)
Šaty: New Yorker (asi 500 - 2 roky zpátky)
Kabelka: Mango (1200 Kč)
Punčochy: internet (asi 150 Kč)
Boty: Bellina (378 Kč)
Náhrdelník: zadarmo k žehličce na vlasy Remington :D

21.3.
Konečně je mi 18! :D Popravdě, moc jsem ten den neprožívala, neznám nikoho, kdo jo. Většina lidí už pila , řídila, nebo kouřila před 18ti, takže je to opravdu jenom o tom, že to můžu dělat legálně :P K outfitu: ty šaty jsem sháněla tak dlouho, až jsem to vzdala. Zahlídla jsem je někdy na začátku února na stránkách H&M, ale v obchodě nebyly (klasika). Po měsíci a půl se objevily.
Šaty: H&M (499 Kč)
Sako: Ann Christie (800 Kč)
Boty: Bellina (378 Kč)
Kabelka: Hermés Birkin (samozřejmě fake :D - asi 900 Kč z www.ioffer.com - nejde ani o to, že je to Birkinka, ale líbí se mi)

22.3.
Ráda se do školy oblíkám školácky. Výstřihy a odhalený bříško neni nic pro mě. 


Šaty: Jennyfer (okolo 700 Kč)
Kabelka: Tally Weijl (okolo 600 Kč)
Pásek: H&M (150 Kč)
Tričko: Terranova (150 Kč)
Boty: Aukro.cz (130 Kč)

Kikuse :)

Žádné komentáře:

Okomentovat