úterý 17. dubna 2012

Sekáčové dobrodružství

Jezdím se autoškolit na Žižkov a už dobré dva měsíce okukuju výrazný růžový obchůdek - second hand Second Street. V jejich výloze mě vždy láká několik kousků mých milovaných šatiček v retro stylu. Dnes jsem se konečně odhodlala tam zajít. Sekáče obecně (co si budeme namlouvat), nestojí za nic. Second Street mě ale příjemně překvapil. Nejen že je vše urovnané podle střihu nebo příležitosti, ale obsluha je příjemná, není tam přehnaně přelidněno a oblečení není špinavé nebo potrhané, ačkoli na to cedule za pokladnou upozorňuje. Nikdy předtím jsem si nic v sekáči nekoupila. Asi jako většina lidí, mám představu (nebo spíše vzpomínku z útlého dětství) obřích, neforemných a absolutně nemoderních hadrů, které se někomu nechtělo vyhazovat do popelnice, tak za ně dobrou dvacku zkásnul. Mám to jako před očima, když mi maminka (mimochodem podle mě žena s nejlepším vkusem co znám) přinesla "super" úlovek ze sekáče. Nevím, jestli jsem to prodřela na pískovišti schválně, nebo jestli jsem opravdu tak nešikovná, ale kdybych to měla nosit teď, asi bych chodila kanálama :D
Zpátky k Second Street - všechno tam stojí do 300. Přijde mi to slušný na to, že za tu cenu prodávají třeba sako z TopShopu (kdo tam někdy byl, že tam si za 300 pořídíte leda tak gumičku do vlasů). Navíc se obchůdek představuje i jako outlet, takže některé věci nejsou z druhé ruky (zřejmě pro zákazníky s obscendantně kompulzivní poruchou).
Koukám, že jsem se pěkně rozkecala (typická Kikina)...kdo jste to nečetli, tak se koukněte aspoň na obrázky :)
První šaty (TopShop - 60 Kč :D)
Plátěná sukně našitá na klasické bavlněné tílko, v pase se zavazují na mašli. Když jsem si je zkoušela, jako vždy jsem se do nich rvala aniž bych zkoumala, jestli je někde zip, ale je tam! :D Sukně má spodničku, takže ta jí přidává trochu objemu.
 Stavím své krásné stehýnko na odiv. :D
 V pozadí část soukromé sbírky bot.
Druhé šaty (Next - 60 Kč)
Druhé šaty budou potřebovat menší úpravičku - ramínka jsou moc dlouhá. Snad mi na to moje znalosti šití budou stačit. Bavlněná látka s černobílým motivem (gotická lilie?) je stažená v pase gumičkou a kolem výstřihu ozdobená. Sukně je opět podšitá spodničkou. 

 Těhotenská póza :D

Second Street najdete na adrese Jugoslávská 25, Praha 2 a Jana Želivského 39, Praha 3 nebo na www.modnimanie.cz :)

Kiki :)

Žádné komentáře:

Okomentovat