úterý 17. července 2012

Úlovky I. - červen 2012

Konečně jsem se rozhodla napsat článek o nových kouscích, které přibyly do mého šatníku (a botníku).
Jelikož má paměť moc daleko nesahá, nafotila jsem jenom pár věcí, které jsem pořídila za poslední měsíc. 

Bílá lesklá kabelka Carpisa (679 Kč)
Kvůli akutní nutnosti výměny rozpadající se kabelky z Tally Weijl jsem vyrazila na lov bílých kabelek. Narazila jsem na pěknou, přitom cenově přijatelnou kabelku z nového italského obchodu Carpisa. Ten se začal objevovat v našich obchodních střediscích na začátku prázdnin. Roztomilá mašle je perfektním doplněním mého romantického a dívčího stylu.
 Kabelka je čtvercového tvaru a dolní strana měří 35 cm. To bylo hlavním kritériem při jejím výběru - musí se do ní vejít 13' notebook. 
 Firma všechny své kabelky z lesklého materiálu zdobí štítkem s názvem a roztomilým logem želvy. 
Uvnitř kabelky je kapsa na zip, menší kapsa na mobilní telefon a větší na doklady (popřípadě peněženku).

Kabelka černá koženková lightinthebox.com (400 Kč)
Černou kabelku jsem "potřebovala" už hodně dlouho. Znovu bylo kritériem koupě vpasování třináctipalcového notebooku dovnitř. Znovu s aplikací mašle, jen o kapku větší. Kabelka je trochu "šmrncnutá" pánským stylem - vypadá jako pánská aktovka. 


Vnitřek je řešený jako dvě samostatné přepážky předělené kapsou na zip.

Barevná kabelka ve stylu Hermés Birkin z lightinthebox.com (450 Kč)
Ideální k outfitům v neutrálních barvách. Hned mi padla do oka svou neotřelostí a skousla jsem i ten fakt, že si budou všichni myslet, že je to fake. Kdo ví, jak má vypadat pravá Birkinka, tak to pozná ;)


Vevnitř je stejně jako u první kabelky kapsa na zip a kapsa na mobilní telefon a doklady.

Košile bez rukávů New Yorker (179 Kč)
Dlouho jsem sháněla letní šifónovou košili bez rukávů s límečkem až ke krku. Až jsem ji objevila na slevovém věšáku v New Yorkeru. K dostání ve dvou barvách - do růžova a do červeno-modra. Rozhodla jsem se pro růžovou, protože jsem přesně viděla, jak bude ladit s růžovými H&M kraťasy. Jestli se vám zalíbila, určitě si skočte do New Yorkeru, je ještě k dostání. 


Šifonové šaty z Řecka (12 eur)
Poslední den dovolené je vždycky ten utrácecí. Kvůli nevýhodnému kurzu nemá cenu zbývající eura (pokud jich není moc) ani vyměňovat. Utratila jsem je za dvoje šaty v jednom místním obchůdku. Jak je vidět na obrázku, první šaty jsou lehké, světle modré s květinovým vzorem. Báječně se k nim hodí nude doplňky.

Plátěné šaty z Řecka (14 eur)
Skvěle vypadající na opáleném těle. Individuálně nastavitelný pas zaručí každému přiléhání horního dílu. 



Kiki :)

Žádné komentáře:

Okomentovat