pondělí 16. července 2012

OOTD 27.5. - 2.6.

27.5.
Na nové šaty z New Yorkeru (které bohužel na fotce nejsou příliš vidět) jsem čekala asi 2 měsíce, protože dříve stály 700. Po slevě 300 Kč jsem neodolala a koupila je. Překvapilo mě, jak mi sedí, protože velikost 34 mi bývá větší. Možná proto zůstaly na věšáku tak dlouho ve všech velikostech. Na obrázku nejsou zrovna dvakrát dobře vidět, prodávají se ještě s bílým širokým páskem.
Šaty: New Yorker (400 Kč)
Kabelka: Tally Weijl (700 Kč)
Boty: Deichmann (400 Kč)

28.5.
Podobnou košili bez rukávů na zavázání v pase jsem hledala už dlouho, ale marně. Až se objevila na slevovém věšáku v New Yorkeru. Je poseta malými třešničkami a s krátkými šortkami vypadá opravdu roztomile.
Košile: New Yorker (179 Kč)
Šortky: H&M (600 Kč)
Psaníčko: H&M (400 Kč)

29.5.
Boží šatičky F&F, které jsem objevila díky skupině "Co si dneska vezmu na sebe?" na Facebooku (doporučuji se přidat). Nechtěla jsem zajímavý vzor narušovat barvami, tak jsem vsadila na černobílou kombinaci.
Šaty: F&F (900 Kč)
Boty: Mixer (500 Kč)

30.5.
Tenhle outfit už tu byl tolikrát, že námořnické šaty z e-bayie není třeba představovat. Prostě láska na první pohled.

31.5.
Černobílá klasika s kapkou barvy - moje letní číslo jedna.
Šaty: New Yorker (400 Kč)
Sako: Ann Christine (600 Kč)
Boty: Bellina (400 Kč)
Kabelka: e-bay (900 Kč)


1.6.
Další moje oblíbená barevná klasika. 
Šaty: H&M (900 Kč)
Kabelka: Obchůdek ve Spálené ulici (600 Kč)
Boty: Deichmann (400 Kč)

2.6.
Ne příliš letní, tvrdá látka na sukni zahřeje člověka když je v Praze zataženo. Stačí přibalit sáčko a jsem připravena na každý rozmar letního počasí ;)

Kiki :)

Žádné komentáře:

Okomentovat